El logotip és una peça fonamental per a la imatge del teu restaurant. Ha de transmetre l’essència del nostre local, a més d’aportar el reconeixement de marca que necessitem per diferenciar-nos de la nostra competència.

Us deixem aquestes recomanacions a l’hora de crear la teva togo:

1. Disseny professional

Fer-ho tu mateix sempre és una opció, però apostar per un disseny professional a l’hora de crear el teu logotip possiblement farà que destaqui enfront d’una opció més casolana.

2. No triïs icones genèriques lliures

Si el teu restaurant és únic, també ho hauria de ser la teva imatge de marca.

3. Que sigui senzill

És cert que hem de reflectir tot el que significa el teu restaurant, però tingues en compte que, en un logo, “menys és més”. Elimina tot el decoratiu o superficial i utilitza pocs elements que tinguin línies netes i ben definides.

4. Utilitza pocs colors

Tria com a màxim 3 colors. Possiblement amb un o dos colors podràs manejar la teva imatge corporativa sense necessitat d’afegir informació visual innecessària.

Existeixen molts estudis que ens diuen que els colors tenen la capacitat de transmetre’ns diferents emocions, però amb independència de la gamma que triïs, el teu logotip ha de poder adaptar-se i veure’s bé en blanc i negre o invertint colors perquè es pugui sobreposar sobre alguna imatge si ho necessites.

5. Tria una tipografia fàcil de llegir

Si has de mirar fixament o llegir-ho més d’una vegada per saber què nom està escrit, no és una bona elecció de lletra.

6. Que quedi bé en diferents plataformes

És molt senzill crear un logo que quedi bé en una pàgina web o a les xarxes socials, però també ha de mantenir el seu bon aspecte fora dels mitjans digitals. Ho tindràs en la teva façana, targetes, carta, etc.

7. Que es pugui ampliar i reduir

Si has triat línies senzilles i pocs colors no hi haurà cap problema a reduir-ho i que se segueixi veient bé. Això és tan important com que estigui en un format vectorial d’impressió perquè el puguis ampliar sense que perdi qualitat.

8. Pensa en el teu públic objectiu

És clar que el teu logotip t’ha d’agradar a tu, però posa’t en la pell del teu públic objectiu i pensa que aquesta imatge ha de ser atractiva per a ells.

9. Que sigui memorable

Cada persona sol veure de mitjana uns 3.000 logos al dia. Sigues diferent perquè els teus potencials clients recordin el teu.

Encara que sembli alguna cosa complex, mereix la pena dedicar-li el suficient temps per analitzar què vols comunicar amb el teu logo i crear una imatge que realment representi el teu negoci.

Us deixem alguns exemples de logotips creats per Fooday

Si segueixes buscant més inspiració, aquí pots veure 22 dissenys de logos de restaurants que et donaran més d’una idea.

http://www.staffcreativa.pe/blog/veintidos-disenos-de-logos-restaurantes-te-inspiraran/

GRATIS - No te pierdas los mejores trucos y consejos para tu restaurante.

GRATIS - No te pierdas los mejores trucos y consejos para tu restaurante.

Suscríbete a mi newsletter y accede a contenidos exclusivos de Cómo conseguir Clientes, Redes Sociales, Marketing de Contenidos, Gestión de los Recursos Humanos y mucho más. 

Aviso y Comercial

Te has registrado correctamente... ahora, revisa tu correo